søndag den 30. december 2012

Tre billeder og en masse snak


1. I dag har jeg fundet ud af at jeg har taget 4 kg på af at holde jul. Det er jeg selvsagt ikke tilfreds med, haha. Op på den sunde hest igen, sagde Katrine, før hun spiste en pose chips. Viljestyrke er som bekendt en muskel, der skal trænes, og min er ude af træning. Derfor prøver jeg at minde mig selv om hvor lækkert det er at være sund, ved at hive juiceren ned fra hylden og lavede mig en lækker, meget orange juice af et par gulerødder og et æble - og så fik jeg jo falaffel til aftensmad, lavet i min helt nye stavblender-med-tusind-tilbehør-ting. Succes! Slut med at bruge gaflen til at ødelægge kikærter med. 

2. Jeg har i to måneder gået og frosset som bare helvede i min lejlighed, fordi der er utæt både ved vinduet ud mod det store græsareal, og ved døren ud til opgangen. Det lagt sammen med at vi åbenbart er mange i bygningen der slås om at have varmen skruet helt op, betyder at jeg virkelig har haft de store sweatre frem, og flere gange har sovet med uldsokker. Men! Nu har min mor forbarmet sig over mig, og købt mig en sød lille varmeblæser, der har stået tændt hele dagen i dag og i går. Intet mindre end fantastisk! - nu fryser jeg bare, når jeg skal på badeværelset istedet. Under min to do-liste ligger i øvrigt The Perks of Being a Wallflower, som jeg er i gang med at læse. Anbefalelsesværdig lille bog, ind til videre!

3. I går var virkelig intens! Jeg formåede at køre hele vejen fra Sønderjylland til Århus, smide en veninde af i Beder, parkere på Bilkas propfyldte parkeringsplads uden buler, hjælpe med at parkere en ANDENS bil på Bilkas parkeringsplads, også uden buler, finde 4 bedrollers i Bilka, stå i kø i Bilka i en halv time og at køre fra Bilkas parkeringsplads uden buler. Så langt, så godt, right? Næh. For da jeg kom hjem og fik smidt indholdet under sengen + det løse i bedrollers, gik det op for mig at der ikke længere er plads til vasketøjsposen under sengen så. Derfor blev jeg nødt til, klokken 17 om aftenen, at køre ud til Ikeas OGSÅ propfyldte parkeringsplads, her parkere uden at lave buler, for så at gå igennem Ikea. Jeg fik naturligvis flere ting med ud af Ikea end bare en vasketøjskurv - det er jo klart - og især min nye vægopbevaringsdims til badeværelset er jeg virkelig glad for, fordi den sørger for at jeg ikke hele tiden skal vælte ting ned ad overfyldte hylder, som jeg hidtil har gjort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar