søndag den 16. december 2012

God jul fra Mr. Sturgess

Jeg er taget hjem til Sønderjylland for at holde jul. Jep. Julen starter åbenbart cirka 8 dage før i år. Men jaja, de savnede mig, jeg savnede dem, så det er vel lidt en win-win-situation at jeg er taget herned. Jeg har masser af tid til at få skrevet min eksamensopgave, og jeg kan chille lidt med min mor over de næste par dage, før julen ægte holdes hjemme hos far. 

Jeg har ingen anelse om hvor meget kvalitetsblogging der kommer til at foregå fra det sønderjyske. Her sker trods alt ikke så meget. Det er ligesom det, der er meningen.

Et fint billede af Jim Sturgess som trøst. 



PS: Hvis du mangler noget af lave i ferien kan du læse bogen "One Day" af David Nicholls eller se filmen af samme navn, featuring den virkelig søde mand ovenover dette informative stykke tekst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar