lørdag den 8. december 2012

Rastløshed

I dag har været en af de dage, hvor jeg absolut intet af betydning har udrettet, ud over at sidde i min lejlighed og holde vejret, som om jeg ventede på et eller andet, der aldrig ville ske, på en eller anden til at komme og underholde mig, én som aldrig kom.

De to mest betydningsfulde ting der er sket i dag, er at jeg fik nachos til aftensmad (yay!) og at en af mine Sims 3-familier har fået trillinger.

sørgelig har i dag været.

Det værste er jo, at det er helt og aldeles min egen skyld. Jeg kunne have læst op på fonetik, eller organiseret min reol, som jeg faktisk skrev på en to do-liste i morges, at jeg ville, eller jeg kunne have gået en lang tur i det kolde vintervejr. Istedet kom jeg aldrig ud af mit nattøj.

Vinter gør den slags ved mig. Gør mig til én der virkelig ikke gider, men samtidig hader sin ugidelighed.

Af uransaglige årsager hænger der en lille grå sky over mig i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar