tirsdag den 13. november 2012

Ting jeg lærte af min løbetur i morges

  1. Man kommer ikke i bedre løbeform af at holde pause i 1½ måned.
  2. Der er åbenbart et omfattende stisystem der starter 50 meter fra min opgangsdør.
  3. Det er blevet ok at pege og grine af folk, der er ude at løbe, siden jeg sidst var afsted. What is up with that, dumme billister? Siden jeg sidst så efter er det JER der er dovne, og MIG der er sporty.
  4. Beth Harts musik er elendigt at løbe til. 
  5. Det er faktisk muligt at løbe i vintervejr - men måske skal jeg have anskaffet mig noget vintergear. En hue, en løbe-turtleneck (laver de det?), nogle handsker, måske? 

2 kommentarer:

  1. Bilisterne er bare misundelige, det må du ikke tage dig af. Bare peg og grin tilbage hvis det sker igen :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som en mega god taktik! Så kan det også være de bliver flove og holder op, haha!

      Slet