mandag den 12. november 2012

Siden sidst..

Okay, jeg er godt klar over at jeg virkelig ikke har skrevet her i lang tid. Sådan cirka deromkring i nærheden af en måned.

Life happened, you guys. Og det er sgu nice nok. Siden sidst har jeg:
  • haft besøg af søster i et par dage i efterårsferien.
  • fået udforsket Bazar Vest og fundet ud af at det ikke er så farligt, selvom det er der alle "de farvede" handler (som min stedfar sagde det. Lømmel!) 
  • fået købt noget garn (Kattia Mystery Plus) som jeg ikke kan finde ud af at strikke med. Hjælp modtages! Ellers skal jeg gå tilbage til den søde garnbutiksejende dame, der snakker som et vandfald.
  • fundet ud af at bus "18 Elev" faktisk er en bus der går til Elev, og ikke en bus kørt af en buschauffør-elev. Who would have known?
  • fået købt ny computer, fordi den gamle brændte sammen. Min nye Samsung-computer er fantastisk!
  • haft et gensyn med en masse rare mennesker, bl.a. min skønne veninde, C (der reblogger lækre hipstery ting på denne tumblr) og hendes fantastiske storesøster L.
  • fået god feedback på mine to første skriftlige afleveringer på uni - win!
  • været med i to videnskabelige forsøg - et psykolingvistisk og et psykologisk, hvoraf det sidste gav to biografbilletter!
  • pullet en allnighter i forbindelse med præsidentvalget, GO OBAMA! 
  • været til en alt alt alt for fed L.O.C.-koncert i Sønderborg 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar