lørdag den 17. november 2012

En tur i Ikea




























Jeg har været i Ikea med Signe. Om det var en god høst spørger du? Det kan du satme tro. Jeg brugte et sted mellem 200 og 300 kroner, og høsten var blandt andet:
  • 4 nye dækservietter, denne gang i stof. For satan jeg var også begyndt at hade de prikkede! Den vågne læser vil også have set på mine madbilleder at jeg har kørt uden dækservietter i lang tid, fordi jeg simpelthen er så mega træt af mine plastikdækservietter.
  • 4 papæsker til opbevaring af blandet bras. De har fået labels på og alt muligt, og hedder nu: "Produkter" (til hår/ansigts/krops-produkter), "Elektronik", "Føntørrer/Glattejern/Krøllejern" og "Blandet" (Blandet-kassen er seriøst den største omgang rod nogensinde, men nu er det i det mindste fanget og gemt væk, høhø!)
  • En badeværelseshylde, som virkelig har aflastet mine ret små badeværelseshylder og gjort det hele meget kønnere og meget mere overskueligt.
  • En stor og en lille metalskål, der er mat udenpå og blank indeni. Serveringsskåle, ja tak!
  • En aflang pææn tallerken til brug som serveringsfad - sådan et har jeg manglet længe, og bare brugt tallerkner istedet. God løsning, men ikke ligeså køn! 
  • Salatbestik (åndssvagt, for jeg spiser ikke særlig meget salat)
  • En æggedeler (den er gul - for satan, den er fancy!)
  • En køkkentimer, fordi jeg er pissetræt af at bruge min mobils timer hver gang jeg skal koge æg. Jeg vælger bevidst ikke at kalde det et æggeur, fordi timeren altså ikke er formet som et ur.
  • 6 shotglas. Ikke fordi jeg drikker mange shots, men hallo, de kostede kun 12 kroner, og jeg havde ingen før det. 
  • 2 fyrfadslysestager i en transperant blå farve, som er virkelig fin. 
  • En rulle gavepapir til den travle juletid. Mangler kun tape og noget gavebånd, og så er vi kørende! 
  • En ny opvaskebørste i limegrøn, til når den jeg har gang i nu, dør. 
Ud fra det ovenstående tror jeg, at jeg vil konstatere to ting.
  1. Man får virkelig meget for pengene i Ikea. Det er sgu rigtigt nok! 
  2.  Jeg bør virkelig ikke slippes løs i Ikea. Nu er det sagt. Det er vist også rigeligt med julegaver til mig selv for i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar