mandag den 19. november 2012

Hvem sagde mandag var træls?


Jeg har haft en viiiildt nice dag i dag, på trods af at nettet på universitetet har været nede heeelt indtil klokken 14. Vi har snakket om vores eksamensopgave i Media and Culture Studies, og jeg føler jeg er kommet lidt tættere på at finde ud af hvad jeg vil skrive om, selvom der er mange ting der ikke er på plads endnu. Jeg fik en lækker salat til frokost, og har brugt en time af i dag på at spille Bezzerwizzer med tøserne fra læsegruppen.

Og da jeg kom hjem, spørger du? Åh, der løb jeg da lige en tur, hence de ufatteligt røde kinder på billedet, som jeg virkelig blev nødt til at dele! Jeg er ret vild med at løbe om aftenen, og måske generelt her om vinteren - man kan virkelig mærke kroppen blive varm, og det er en nådesløs form for motivation at vide, at hvis man stopper, så bliver det altså trucker koldt! 

Da jeg kom hjem fra min løbetur fik jeg lavet den lækre aftensmad, som I også kan se et billede af. Skulle det være svært at se hvad det er, kan jeg berette at det er 2 hakkebøffer (én med ost), pastasalat med spinat, tomat, agurk, peberfrugt og olie/balsamico-dressing, og så en gang dressing til kødet rørt af en skefuld græsk yoghurt, sennep, ketchup, salt og peber. Tadaaah! Og det tog kun 20 minutter at lave det hele - kan du slå den, måske?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar