fredag den 30. november 2012

Julestemning

Det ser på kalenderen ud som om, at denne weekend bliver novembers sidste og den længe ventede decembers første. Er jeg den eneste der glæder mig til jul i år? Sådan, virkelig ægte glæder mig. Jeg har ikke været i ægte julestemning så tidligt (for ikke at sige, overhovedet) de sidste mange år. Om det har noget at gøre med at jul bare ikke var det samme, efter mine forældre gik fra hinanden, ved jeg ikke rigtig; tendensen var tiltagende allerede før dét. Men hvorfor finder jeg så julestemningen frem nu? Det kan jeg helt sikkert bruge hele december på at gå og tænke over. 

Det får jeg imidlertid ikke tid til - i hvert fald ikke den her weekend, der startes med en julefrokost for hele engelskafdelingen på AU. Jeg forsøger mig med stiletterne - giver dem en ekstra chance, pinligt bevidst om at jeg sikkert kommer til at sidde ned hele aftenen så, haha! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar