lørdag den 17. november 2012

Hårtip!

Jeg er en stor fan af sat hår, det være fletninger, sjove snoninger eller noget helt andet. Der er meget få frisurer som jeg ikke kan få til at fungere i mit hår, selvom der er nogle sparsomme etager i, og knolde er selvfølgelig ingen undtagelse. Med knolde har jeg det helt sikkert sådan at jo større de er, jo flottere er de, og derfor har jeg selvfølgelig haft interesse i at finde ud af hvordan jeg lige snyder mit hår til at fylde i sådan en knold - jeg er ikke en stor fan af at tupere mit hår, fordi det bliver så slidt af det, men jeg gider heller ikke bruge penge på den såkaldte doughnut og derfor har jeg fundet et pissesmart alternativ. Et tørklæde! 

Det er sgu rigtigt. Og det er mega smart! Jeg har et kort tørklæde i ret let kvalitet, som bare kan vikles et par gange rundt om en høj hestehale, bindes en knude på, og ét voila! - en masse fyld er foræret! Håret kan så bare slynges rundt om tørklædet, fæstnes med en elastik mere, og så sættes fast med hårnåle. 

Jeg er vild med det! (Og det er min tandpasta også, det er derfor den ser så glad ud!) 


1 kommentar: