lørdag den 12. januar 2013

Sundhedssnak

  •  Jeg er i gang med at løbe igen! Woopwoop! Ovenstående billede er taget i forgårs efter min allerførste løbetur efter mere end to måneders pause, featuring min nye langærmede løbetrøje, som jeg fik af min far og hans kæreste til jul. Jeg er fan! ..Jeg tror til gengæld lige den har været en tur i tørretumbleren, fordi jeg glemte at fortælle kæresten, at det måtte den altså ikke komme, så nu må vi se, hvad det bliver for noget! 
  • Jeg har fået Politikens Løbebog i julegave af min kæreste. Bum. Den er slugt på én gang og får nu lov at stå på reolen til evig fremtid.
  • Bortset fra en kæmpe middag efterfulgt af chokolade og chips hos mit ene sæt svigerforældre her til aften, er det gået ret godt med at spise sundt. Jeg har det egentlig også ok med det, for jeg er ret bange for at blive så fanatisk med det, at det går ud over netop at kunne have sådan nogle aftner hvor man bare æder chokolade og chips og flæskesteg og brunede kartofler i godt selskab.
  •  Jeg startede med at tælle kalorier i sidste uge, men jeg har glemt at få min bagevægt med hjem til ham kæresten, hvor jeg skal være den næste uges tid, så det bliver der ikke meget af. Må til gengæld tilstræbe mig at spise herre sundt på gefühl / tælle kalorier på slum.
  • Dagens løbetur gik også ret godt! Jeg er langt fra så hurtig som jeg var på mit højeste i sommers, men jeg har allerede skåret 0:30 m/km fra mit tempo i forhold til sidste gang, hvilket må siges at være en ret fin forbedring.
  • Jeg har fået mit fulde skema for næste semester, og det inkluderer ikke nogen fridage, men til gengæld har jeg senest fri klokken 14, hvilket betyder at jeg sagtens kan få kørt i stilling at jeg bare løber hver anden eftermiddag når jeg kommer hjem fra uni. Fest!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar