onsdag den 9. januar 2013

Lidt omkring

  • Jeg sidder i min seng foran et tændt fjernsyn og ser Hængt ud på forsiden: Natursutten på DR1.  Hængt ud på forsiden er en ret fed programserie der handler om folk der føler de er blevet hængt ud i medierne. Love it! 
  • Der er grovbolledej som er i gang med at hæve på mit køkkenbord. Jeg er fan. Jeg er også fan af at mine søde studiegruppepiger kommer og hjælper med at spise bollerne, når de er færdige. Fan, fan, fan.
  • Det går skide godt med 3/5 af mine nytårsfortsætter! Jeg får drukket masser af vand og spist rekord-sundt i forhold til de sidste fire måneder (især i forhold til december, naturligvis), og min lejlighed har aldrig været kønnere (der trænger måske til at blive tørret støv af her og der, men der er til gengæld rigtig fint i køkkenet!). Til gengæld er jeg ikke nået til Ringenes Herre endnu - ikke at det haster, de løber ingen vegne - og jeg har ikke fået taget hul på motionen.
  • Jeg er gået igang med at læse fantastiske Marian Keyes' roman Angels. Ind til videre lever den i høj grad op til min yndlingsforfatters niveau.
  • Jeg skal have købt bacon og champignoner til den leverpostej, jeg står for til morgendagens julefrokost med holdet.
  • Jeg har fået halvdelen af mit skema. Det vil sige, delen med forelæsninger, al holdundervisningen mangler. Ind til videre er der ting skemalagt til mandag-onsdag, hvor onsdag bliver en tidlig dag hvor jeg skal op klokken seks. Øv! Jeg venter spændt på resten af skemaet, og glæder mig til at se om jeg får en frifredag, ligesom på første semester.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar