søndag den 9. september 2012

Glitternegle og poesi

Jeg har tilbragt min aften sammen med en hårkur, en ansigtsmaske, noget neglelak og efterfølgende med The Craft of Research, alle volumes af Norton Anthology og A Generative Grammar, i alt cirka tres siders læsestof til morgendagens to forelæsninger og seminar.

Weekendens hyttetur har været en af de gode. En af dem, hvor man lærer nye mennesker endnu bedre at kende, én med lange snakke på værelset, chips der deles mellem mange mennesker, en med spontan fællessang ved klaveret, én hvor man får kram af og sidder på skødet af folk, fordi man rives så meget med af den voldsomt hyggelige stemning. Sådan en weekend hvor det går op for én, at de næste tre år bliver virkelig fede rent socialt.

Godt nok er jeg lidt ødelagt i kroppen efter alkohol i en del større mængder end jeg normalt udsætter mig selv for, men mon ikke jeg kan leve med det, når jeg om lidt laver en kop the og sætter det nye afsnit Doctor Who på?  Det tror jeg helt bestemt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar