søndag den 16. september 2012

Forudsigeligvist

Igen har jeg tilbragt en halv dag sammen med en stak tøsefilm, denne gang uden nogen egentlig fællesnævner ud over at jeg spiste pistacienødder til hver eneste. Min egen vægt i pistacienødder, rettere sagt. Men for en gangs skyld har min dag faktisk haft lidt mere indhold end blot chickflicks, idet jeg først fik smidt Philip på et tog kvart over to, og altså kunne afslutte endnu en perfekt weekend ved at kysse ham farvel på Aarhus station.

Så begav jeg mig i Netto - I know, earth shattering! - og købte ind til ugens madpakker. Selve aftensmadstingen venter jeg i første omgang med at købe ind til, da jeg har en eller anden idé om at være ufatteligt spare-agtig og prøve at gå lidt i fryseren og i skabene den her uge (med andre ord, lavvande overtager snart igen min konto, sadly! Heldigvis elsker jeg spejlæg og brasede kartofler, så verden er et ok godt sted at leve alligevel!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar