onsdag den 29. august 2012

Pengebrok

Har lige tvangsindlagt mig selv til 110krs fast udgift i måneden oveni den nådesløse licens på 200kr/md. Men hallo, Danmark er altså lidt vigtig at være medlem af når man ved der nok snart er visdomstænder der skal hives ud og penicillin der sikkert ikke undgås, og der kan man jo somme tider være heldig også. 100kr i måneden er desuden en ok pris at betale for ikke at smides helt på røven af en rodbehandling i fremtiden (dem håber vi selvfølgelig ikke bliver nødvendige!!).

Og så er der jo bøgerne.. Åh de forpulede bøger, altså. For det første er der ikke plads i min reol. For det andet stjæler de hele mit SU-lån så vidt jeg kan se, og det skulle også have hjulpet lidt til med startudgifter. :(

Jeg glæææder mig til der når det værste pengeræs er overstået og jeg kan få en nogenlunde regelmæssig økonomi op at køre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar