torsdag den 30. august 2012

Busbarn!

Jeg har rent faktisk købt et periodekort til bussen nu. I know. Actionpack'd! Det er faktisk ret stort for mig, okay? Jeg har ikke haft et fast periodekort siden 1.g, hvor jeg stadig boede på Lars Tyndskids mark et gudsforladt sted i Sønderjylland, og det kan man jo ikke sige at jeg gør nu - ikke helt, i hvert fald.
Ud over at være blevet den heldige ejer af et to-zoners-buskort til den nette sum af 355 kr i måneden, har jeg tilbragt dagen med og hos søde L, som jeg går på hold med. Hun bor i Gellerupparken, men hendes lejlighed er 1000^2 gange federe end min, så jeg gad ikke rigtig hjem.

Men der er en madpakke, der skal smøres, jo!
Og jeg skal vel egentlig også op i morgen klokken 7!
I morgen, hvor jeg får besøg af fantastiske A! Jeg glæææder mig til at se en af mine allerbedste veninder for en af de sidste gange inden hun tager til Australien i gud ved hvor lang tid, glæder mig som et lille barn.
(Og jeg tror, vi skal have flødekartofler til aftensmad, og så er verden jo under alle omstændigheder et lækkert sted at være).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar